oinbjudna gäster

ja nått som jag hatar är verkligen oinbjudna gäster, visst kan de va kul med sällskap, men inte när det gäller från kackerlackor! när jag steg upp idag så låg det en död kackerlacka i vardagsrummet och just nyss när jag skulle hoppa i duschen så vred jag på kranen kliver in i badkaret, drar för draperiet och är redan halvblöt när det springer fram en kackerlacka från hörnet av badkarskanten bakom alla shampooflaskor, och vad gör jag? jo skriker mitt ljusaste och högsta skrik (värre än skriken man hör på skräckfilmer) hoppar snabbt ut ur duschen (river nästan ner draperiet)  och ut ur badrummet (vilket kunde ha gått riktigt illa eftersom jag är blöt och vi inte har nån badrummsmatta på golvet, så de va rätt halt) tur för mig att sambon inte har gått till jobbet än. eftersom han (och alla andra i kvarteret) hör mitt skrik förstår han att det gäller en kackerlacka och kommer snabbt fram med insektssprayet och flugsmällarn. han är helt klart my hero!


idag har jag vart hos svärmoster och legat under deras parasoll hela dan, när jag inte har plaskat runt i poolen förståss :) jag har fått simglasögon idag så ni kanske kan förstå hur mkt jag redan har använt dom? :D även om det inte finns så mkt att titta på i en pool så blir det genast mkt roligare att simma runt :)

nu ligger jag i sängen med ACn på, jätteskönt :) snart ska jag sova men innan det, data lite till :)


xoxo<3


Kommentarer
Postat av: Jonas

Kackerlackor är tråkiga insekter om man inte vill ha dem hemma. Titta gärna in på kackerlacka.com för att få tips och råd om hur man blir av med dem, effektiv och miljövänligt. Tipsen är bra för förebyggande syfte. Lycka till / Jonas

2010-08-23 @ 10:08:11
URL: http://kackerlacka.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0