allt!

nu när jag inte har skrivit på några dagar så måste jag ju bara meddela er om att jag har nya skor som jag bara älskar!
ett par bruna, och ett par vita!
här får ni se...

  

hur tuff är inte jag ;)

nu kommer de lite andra bilder :)

jag och mina pojkar...


jag och mina flickor...
     


på jobbet...
     

sen har jag inte så mkt mer bilder å lägga upp :)

men jag kan ju även meddela att vi kommer stänga restaurangen tidigare än planerat :) vilket är jätte skönt! längtar verkligen tills den dagen vi stänger! men visst kommer de ju bli as trist att alla tjejer åker hem till sig och kanske aldrig kommer träffas mer, för man vet ju aldrig. tjejerna jag jobbar med är verkligen dom finaste tjejerna man kan tänka sig!
våra planer är att alla vi ska ta en liten road trip tillsammans och hälsa på varandra. så när alla kommer upp till happis är de tänkt att vi ska pimpla och bada bastu :)
hur bra låter inte det!!!

nu ska jag ta och vila lite innan jobbet
xoxo älskar er!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh, det låter kul. hälsa alla dina flickor att de är jättevälkomna.har de tur kan de få smaka lite surströmming också.

puss

2009-09-07 @ 22:02:40
Postat av: Anonym

ååh, det låter kul. hälsa alla dina flickor att de är jättevälkomna.har de tur kan de få smaka lite surströmming också.

puss

2009-09-07 @ 22:03:41
Postat av: ginaaa

de låter ju kul de =)

har ni så där stora klääääder ;o

2009-09-07 @ 23:27:31
Postat av: Stina

Hahaha Snygga jobbkläder ;D



<3

2009-09-12 @ 13:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0