sol, regn, bad, bror, iPhone (Y)

här på cypern har det inte regnar sen maj, det har varit varmt och svettigt varje dag men nu har molnen börjat komma och igår när vi städade restaurangen fick jag ett samtal om att det regnade i paralimni, alla blev överlyckliga vi stod å kollade ut genom fönstret och väntade på att regnet skulle komma till oss, precis som om vi var små barn som väntade på jultomten. men regnet kom tyvärr aldrig till protaras... :(

senare på kvällen/natten (efter jobbet) gick jag, emma, linn, marie och bella till sfinx för att ta nån drink och röka lite vattenpipa. eftersom jag har en ny telefon, en iphone (som är as skön) så hade jag me den och tog några foton :)

     

jag kan ju även meddela er om att jag fått en ny bror, Lou, en av kineserna i köket :) as snäll




och ja gina, våra jobbkläder är i storlek L eller XL så varje gång man ska luta sig lite över nån stol eller nått så fastnar man :S AS irriterande!!!
men jessica tkr att dom är så bra fö dom har sååå bra och stora fickor :) själv så tappar jag allt från fickorna varje gång jag ska böja mig ner. not goodala!

lite andra blandade bilder...
              

nu äta mat!!! xoxo


Kommentarer
Postat av: Ginaaa

hahaha de syntes på bilderna nedanför ;o

kan tänka mej de hade xl på min skjorta jag hade på cape east för började bli gravid då men i början fastnade jag hela tiden i stol stöden å i alla handtag ;o så jag förstår att de är jobbigt!

visst äter du ?!:O tkr att du blivit såååå smaal ;o

2009-09-11 @ 02:53:56
Postat av: Stina

Jag måste ju hålla med Gina, du har blivit på tok för smal!!! Ät flicka, ÄT!



Inte är jag ju lite avis på dig för din iphone :'( jag vill också ha en!!!!



Puss på dig! <3

2009-09-12 @ 13:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0