snabbmeddelande

ja jag vet, jag har inte bloggat på ett bra tag nu, förlåt, men de är så att jag inte har haft så mkt tid över till de. har nämligen flyttat till en lägenhet i paralimni och vi har inte fått internet dit än, (vilket vi ska ta från våra grannar), men snart är väl de också fixat  :)

nu sitter jag och tittar på fångarna på fortet fast på grekiska ;) lite kul (är hos As föräldrar, vi har just ätit lunch här) :)

på söndag ska vi på As kusins bröllop (våra grannar) så måste hitta ett par skor och nån kappa/jacka eller nått åt mig, klänning de har jag redan :)

nu är de så att jag är jätte less på mitt hår och vet inte vad jag ska göra åt de... snälla hjälp mig!


okej, nu känns det som att jag har skrivit klart här :) 

älskar er där hemma, snart kommer jag :)

xoxo <3

Kommentarer
Postat av: mum

kom hem så fixar vi ditt hår.

hur går det med språket? pratar du mest eng eller har du lärt dig grekiska?

saknar dig!

(det snörar här idag. lite)

2009-11-06 @ 13:56:58
Postat av: Madde

Mandy, jag saknar dig faktiskt sjukt mycket! Hoppas du har det bra i Cypern! :D här har det regnat hela dagen :(

2009-11-06 @ 20:26:08
URL: http://topnotchmaddie.blogg.se/
Postat av: amanda

de har jag madde, saknar dig också :) du får komma hit å hälsa på nääär du vill :) (du vet att vi har ett rum ledigt)

men bara så du vet så har de regnat rätt mkt här me ;S :)

2009-11-06 @ 21:35:47
Postat av: Frida

Önskar foton av din bröllopsoutfit och från lägenheten :)

Du får ge oss lektioner i grekiska under julen :)

2009-11-07 @ 01:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0