121109

nu är jag mätt i magen, har just ätit kyckling med klyftpotatis - mums! det var jätte gott :)
sitter alltså hemma hos lugia :)

hade värsta drömmen inatt! jag va med gina, isabelle (kusinerna), cornelia och elin noppa vi åkte inlines inne på station och jag va skit bra! gjorde piruetter som höll i typ 1 min å hoppade ner för trappor och allt och alla i min omgivning var helt impade!
och cornelia var jätte söt, varje gång jag pussade henne på kinden började hon skratta :)
ååå va jag längtar hem så jag får träffa er alla! :)

imorgon är det fredagen den 13de, så passa er!

xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Ginaaa

MUMS vi hade oxå klyftpotatis å kyckling i dag :) .. vilken dröm ! :)

2009-11-12 @ 21:37:57
URL: http://ginaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0