11.11.09

idag har vi vart hos vaggelis faster margarita och druckit kaffe, när vi druckit upp spådde hon oss i koppen.
hon såg två stjärntecken - skorpion och kräftan vilket vi är. hon kunde även berätta att jag skulle åka bort nästa vecka (vilket stämmer), och sist men inte minst, att vi kommer att gifta oss... hon blev givetvis glad när hon såg detta och satt å sa hur mkt hon tycker om mig... :) nåå, vi får väl se hur de blir med det :P
(oroa er inte där hemma)

nåå iaf, efter besöket hos faster for jag och vaggelis mamma lugia å kollade lite kläder, igen, men denna gång var vi på jakt efter ett par jeans åt mig. vilket vi hitta. :)

eftersom jag satt å gnagde bort hälften av nagellacket igår när jag kollade film så gick givetvis ena tumnageln av :S så nu är den andra ca 3mm längre vilket inte är så vackert. får väl ta och fila ner den?!

ööh, mamma, jag har funderat lite, om inte dobermann, kanske en nakenhund? låter de bättre, lite skillnad kanske :)
eller varför inte båda?
och pappa, när jag kommer hem får du ta å lära mig baka bullar :D

xoxo <3

Kommentarer
Postat av: mum

jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om spådamens sumpknep. när jag gjorde ett av mina spåtrick i det bryggda gevaliakaffet fick jag veta att du kommer att flyttar tillbaka till sverige, att du är en hemkär skopion, att du älskar stugaliv, släktingar, ljusa sommarnätter, pappas bulla och mammas goda råd. Och att du är en klok tjej som inte förhastar dig.

pussar i massor!

2009-11-11 @ 21:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0