bad news...

okej, nu kommer jag med tråkiga nyheter.... håll i hatten! och kom ihåg att de inte är mitt fel!
jag kommer nog inte att komma hem till dopet. det är nämligen så att flygbolaget jag tänkte åka med har gått i konkurs.
jag har ingen aning om vad jag ska gö nu eller hur och när jag ska ta mig hem.
jag ville verkligen komma hem till dopet, får väl hoppas på att det fixar sig?!
nu måste jag ta kontakt med min bank så jag får pengarna tillbaka...



igår gjorde jag cheesecaken som jag pratade om. satte i lite vanilj och citron smak så den blev riktigt god! :)


ok.
xoxo...


Kommentarer
Postat av: Ginaaa

gud de lät gott!

ja du jag håller då tummarna för jag struntar i om du kommer till dopet de är sak samma ! .. vill bara att du kan komma hit en sväng :) å hälsa på å så där man börjar som sagt att sakna dej väldigt mkt häran

2009-11-18 @ 16:12:46
URL: http://ginaaa.blogg.se/
Postat av: mum

näpp, vi accepterar inte ngn längre väntan. detta måste fixas!

2009-11-18 @ 21:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0