jaadu :)

nu sitter jag har igen, finns inte sa mkt att gora. men idag ar det iaf varmare an igar aven om dom har lovat kallart till helgen :S
idag ar det s:t patricks day sa jag och mikaela ska fa till dom andra tjejerna som jobbar pa den andra restaurangen, sa ska vi val ta och hitta pa natt. men de blir inte att dricka for de tycker inte chefen tommy ar en bra ide :D hehe...
igar satt han namligen och pratade om varat rykte och hur folk satter knark i glasen m.m. :) naja, de ar ju bra att han varnar oss men har som inte kommit hit for att festa :P

nu har jag bara 5 min innan datorn slanger ut mig :S :)

inatt kommer dom andra tjejerna hit sa vi far ta och sitta uppe och vanta tills dom sen kommer hem :)
sen pa fredag ska vi borja "trana" och stada innan restaurangen oppnar :)

jag kan ju aven saga att de springer omkring lite myror i varan lagenhet :) husdjur,  jominnsan
nu logga ut. pusshej saknar er fortfarande :)
2 min kvar ;)
xoxo

Kommentarer
Postat av: Frida

Myror vet jag visserligen inte mycket om, men om ni har kackerlackor så kan jag rekommendera hårspray som bekämpningsmedel :)

2009-03-17 @ 13:10:04
Postat av: Stina

Husdjur är ju alltid trevligt ;)

2009-03-18 @ 15:25:43
URL: http://supers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0