slö...

idag har jag gjort... ööö... ingenting. jag har haft så lite å gö så jag har sysselsatt mig med att måla naglarna. vilken färg? jo rosa med två svarta ränder på vardera nagel.
sen har jag as usual varit barnvakt åt lilla Asta som börjar gå mig på nerverna.
nu idag är det exakt en vecka kvar tills jag lämnar happis :/ hur ska mamma och pappa klara sig med alla fem hundar utan mig??? :) 

kl 19.00 blir det dags för mig att kolla på friends (dubbla avsnitt) kl 20.00 är det dags för sveriges värsta bilförare, vilket är ganska kul :) 

sen vet jag väl inte mer än så. lite bilder på mina 2 prinsessor Asta och Ebba kan ni väl få c.
    
 

xoxo

Kommentarer
Postat av: Stina

Var är mina "knutte" bilder? :(

2009-03-05 @ 20:01:08
URL: http://supers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0