regn

ja, det är sant!! det har regnat här än en dag! och de har bara öst ner!!!
nu sitter jag på the greenery med sara. vi har kollat lite på blondinbellas tv prog, gu va fjantigt de är! :) hon framstår ju som en riktigt fjortis...
idag när jag vaknade for jag, emma, natta och madde till restaurangen för att träna. imon ska vi till restaurangen i kapparis och "jobba", vi får väl se hur de går...
ikväll ska vi nog se på nån film, de finns inte så mkt annat att göra..
och ikväll är de ju finalen av let's dance som jag vill se!!!! men nä de får jag inte :( men jag hoppas iaf att laila vinner :)

saknar min älskling jätte mkt ;( och familjen också...
xoxo

Kommentarer
Postat av: Frida

Laila vann inte :(

2009-03-27 @ 22:38:59
Postat av: Anonym

attans :(

2009-03-29 @ 21:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0