idag händer det

nu har jag vaknat och redan vart i duschen. väntar på att stina ska vakna så vi kan hämta lite frullelunch :)
igårkväll flätade stina mitt hår så nu är det lagomt lockigt/krulligt :)

om ca 3h kommer mikaela och hennes mamma å hämtar mig. har ingen aning om vi far till dom eller dirr till arlanda ;P
imorgon är jag på cypern ;) typ kl 02.15? eller nått :)

nåja.. nu ska jag försöka få upp stina. :)

förstå att jag kommer missa alla bra tvprog. å finalen i let's dance och i melodifestivalen!... nåja. jag lär väl överleva :P

xoxo 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha det bra och sköt om dig! Kram från Sandra.

2009-03-14 @ 16:47:46
URL: http://sandrasandra.webblogg.se/
Postat av: Stina

Kan ju bara meddela att du inte missade någonring med melodifestivalen... bara ett fjasko. Sjukt upprörd! Puss på dig hjärtat =)

2009-03-15 @ 01:14:32
URL: http://supers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0