i cypern

sa, nu har vi hittat ett stalle som har internet saaa harligt :) lite jobbigt bara nar det inte finns nagra An med prickar pa :)
resan hit gick bra :) jobbigt bara nar vi behovde vanta pa planet i prag m.m.
nar vi val var framme hittade vi inte mannen som skulle hamta oss, han var en trevligt prick som kunde hyffsat bra svenska. de visade sig att han var lite forsenad... men till slut sa kom han...tur de
en sak som jag har markt ar att nastan alla kor valdigt snabbt har.
naja, de finns jatte fina och sota hus har. varat ser val inte sa dumt ut pa utsidan men nar man val kommer inn sa vet jag inte vad jag ska saga.. jag som ar intresserad av inredning ar val inte helt nojd :) men de far duga...

idag var vi till jessica som bor i ett fint och flott hus pa tre vaningar. vi at en god lunch och efter det sa spelade vi fotboll med henness barn vilket var riktigt kul :D

nar vi kom "hem" gick vi ut och sag oss omkring, tog lite foton m.m. plockat citroner fran varat citrontrad. dedu ;)
klockan ar inte ens mkt men de ar redan super morkt har. solen sken men de blasta ganska hart.

om c 2h kommer jessica och hamtar oss, da ska vi till en av deras resauranger och ata middag. :)

nu har jag bara 2 min kvar har pa datorn
naja, nu ska vi ga vidare, saknar er dar hemma!!!
<3 m

xoxo

Kommentarer
Postat av: mor

Å, vad roligt att läsa att allt har gått bra. vi väntar med spänning på fler rapporter.

sköt om dig!! och hälsa!

puss o kram

2009-03-15 @ 21:12:27
URL: http://amandurs.blogg.se/
Postat av: jonna

bra att du hittat internet! blir kul att läsa :)

(men mamma, du borde ta bort url-adresen när du kommenterar.. :P )

2009-03-15 @ 22:11:29
Postat av: Frida

Citronträd :D Det gör att man kan förlåta en hel del dålig inredning ;)

2009-03-15 @ 23:59:29
Postat av: Stina

Åh, fy vad härligt! Jag är så avis på dig just nu. Men vi kommer och hälsar på någon gång ska du veta =) Puss puss puss

2009-03-16 @ 00:21:43
URL: http://supers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0