ett gott skratt

filmen var jätte super bra.. lite läskigt i början med cener som man inte velat se, men de var väl de som gjorde filmen så bra och brutal som den var...
efter filmen gick vi till hemköp för att handla lite. vi plockade massa varor i korgen så den blev näst intill full. sedan kom vi fram till lösgodiset, stina fick syn på de sötaste godispåsarna så hon var ju bara tvungen å köpa lite godis. stina stod å plocka å jag sa vad hon skulle ta. jag kollar åt sidan där det stod en dam som tog upp sin korg och gick iväg. men vänta lite nu, var inte dedär våran korg?! hon gick iväg å jag kollade runt mig, nää våran korg var nu borta, på golvet står nu bara en korg med ett mjölkpaket i! damen hade nu redan gått iväg å min hjärna stod väl lite still. skulle stina sett henne skulle hon ju rusat efter henne dirr. men jag står istället å kan verkligen inte hålla mig för skratt :D
vi gick en runda i affären för att se om hon hade lämnat våran korg, joo mycke riktigt vid kassan stod den.
men jag förstår inte hur hon kunde ta fel på korgarna, våran var typ full medans hon hade ett mjölkpaket i hennes..
nåja :)  vi fick oss ett gott skratt

saknar redan min markus, mamma, pappa å hundarna... :(
love you

xoxo

Kommentarer
Postat av: mor

Love you too!!

Oj, jag hade också velat se filmen. får vänta tills den kommer på dvd. eller på tv...

Puss på er båda!

2009-03-12 @ 22:22:37
URL: http://amandurs.blogg.se/
Postat av: Jonna

haha, mamma lär väl vänta tills den visas på tv :P men jag vill också se den! måste hitta nån att dra med mig på bio.



och amanda jag förstår inte hur vi ska klara oss utan dig såhär länge. saknar dig!

puss.

2009-03-12 @ 22:34:48
URL: http://jonnas.webblogg.se/
Postat av: amanda

jaadu, de vet jag inte :)

2009-03-13 @ 12:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0