bad och sol

idag hade jag klockan på väckning till 10.00 (9 svensk tid) bara för att stiga upp och gå till poolbaren (vilket är ett litet men skönt ställe där de inte är mkt folk alls) med natalie och gänget. vi drack färskpressad apelsinjuice och tränade på våran nya sport - sittsim! vilket går ut på att sitta i vattnet och enbart simma med armarna. vi tror starkt på den sporten!

igår på jobbet satt vi å klurade på hur pochahontas låten- färger i en vind gick. vi kunde nästan hela. den är ju as-skön så det är alltså veckans låt! hehe :)
sen efter de hade jag så lite å göra så jag gick å piercade naveln :P  jag vet att de är såå 2007 ;) men eftersom min vän känner piercaren fick jag de till ett väldigt bra pris, så varför inte.

                             

nu sova
älskar er där hemma!
xoxo

Kommentarer
Postat av: mum

man badar inte direkt efter att man har piercat sig. det 'är att utmana ödet. det borde du veta.

puss

2009-07-18 @ 11:47:09
Postat av: Stina

2007?? Du, det är sååå 2001 ;)



Och GUD vad mager du ser ut att vara :S Men fint! Puss <3

2009-07-19 @ 12:14:09
URL: http://supers.blogg.se/
Postat av: amanda

men jag piercade ju mig efter att jag hade badat :)

förstår du väl :)

men snälla stina, 2007/2001 = inte så inne längre. (de passar ju inte å säga 2001, de hör du väl?!)

puss älskar er

2009-07-20 @ 11:48:16
Postat av: Frida

Haha, håller med Stina när det gäller 2001, men fördelen med 2001 är ju att det är så länge sedan att det kanske funkar igen :)

Men du är så söt Amanda så på dig funkar det mesta, oavsett årtal :) Puss :*

2009-07-23 @ 23:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0