jobbet

nu ska jag prata jobb!

igår på jobbet va vi så jääkla busy!!!  vi hade totalt 69 bord på hela kvällen! rekord
idag på jobbet var inte chefen på de bästa humöret, så även när kl var 23.15 å vi inte hade nått bord och köket hade stängt så fick vi ändå inte börja plockaner fronten. jätte irriterande.

när vi har lite att göra på jobbet får vi sätta oss och putsa menyer, vilket är väldigt trevligt när jag gör det tillsammans med linn. både hon och jag måste ha ordning och reda när vi jobbar, så dom "fina" menyerna hamnar i en hög medans dom fula hamnar i en annan. har vi inget speciellt å prata om när vi jobbar så bestämmer vi bara oss för ett ämne, t.ex för några dagar sen bestämde vi oss för ämnet fisk, så då satt vi å pratade fisk i ca 15 -30 min :P ganska trevligt tycker jag :)
på kvällarna när vi ska plockaner så måste alla salt, peppar, ljus, lycktor så på ett speciellt sätt ,gärna som nått mönster tex  triangel ellet stjärna. ja vi är lite knäppa men sådant är ju bara trevligt.

jag har börjat tycka om inbakade flätor, men de är inte så smart å ha två om du ska va ute i solen! (väldigt lätt att bränna hårbotten!)

  

nu sova!

xoxo

Kommentarer
Postat av: mum

vad du ser ut att ha magrat! hinner du inte äta? eller har du inte råd?

2009-07-28 @ 12:22:45
Postat av: Ginaaa

ja herre gud vad du har gått ner i vikt ;o blir helt chokad ! glöm inte å sätta något i munnen bara ! Kram

2009-08-02 @ 00:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0