2 veckor kvar...

har inte så mkt att berätta, men jag kan ju meddela att jag sitter framför datorn men en sovande Asta i famnen :) jag har vart ute med henne tre gånger på typ 30 minuter men hon vill inte pissa, ne hon vill bara springa runt å busa å bita på mina skor. efter att hon har gjort de börjar hon frysa å vill in, fö när man fryser så vill man ju inte sitta å pissa de går ju bara inte... men nu är hon lugn å go, vi sitter å lyssnar på Veronica Maggio, 17 år är ju favoritlåten...

semlorna som bakades i tisdags blev stora, goda och fina, inte direkt några mommo-storlekar här inte, nejnej. synd att vi inte hade nån mandelmassa, den saknades :/

nu är de exakt två veckor kvar tills jag åker ner till sthlm :) :/  hur ska jag klara mig utan min familj i typ 8 månader? :(

nu sitter jag bara och väntar på att markus ska komma, sen ska vi fa en sväng på stadens alla gator. jag bara måste köpa mig en resväska å lite till... :P
nåja, nu ska jag gå å lägga mig i sängen med Asta
xoxo

Kommentarer
Postat av: Jonna

jag tycker att du ska posta en bild på Asta varje dag. och allis också förstås. och kanske selma, knut och ebba också då.

:)

2009-02-26 @ 17:17:26
URL: http://jonnas.webblogg.se/
Postat av: Stina

-Bara knut ;)



hittade du någon resväska förresten?

2009-02-26 @ 21:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0