stolt som en tupp

jag är bara såå stolt över asta som har lärt sig säga till när hon vill ut å göra sina behov. men inte lika stolt när hon vill bita i exakt allt som hon inte får bita i. som t.ex mattorna, gardinerna, mammas skor, fjärrkontrollen, mina tår, markus tår m.m. nååja, hon är ju bara en valp å då kliar de ju i tänderna så då får man väl bita i lite vad man vill, fö hon är ju såå söt å en sån som hon kan man ju inte bli sur på.
sen har jag ju även märkt att asta borde bli delägare i min blogg fö de står ju mer om henne i den än va de står om mig själv :O :)

ikväll ska jag och markus kolla på let's dance men om de blir i stan eller i nikkala vet vi inte än :O
nåja,
här kommer lite små bilder på Asta... klaga inte, jag vet att dom inte är de bästa.
   

xoxo

Kommentarer
Postat av: Stina

Mååå, måste säga att den där Asta är väl lite söt trots allt... Men min käre Knutte slår hon då inte ;)

2009-02-28 @ 13:25:27
URL: http://supers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0