klagande hemmafru med kommentarer

idag har jag tränat på att bli en bra hemmafru. nämligen bakat en rulltårta (som blev väldigt god, även om jag inte är så förtjust i rulltårta men markus ville ha de så varför inte baka en åt honom), diskat, tömt diskmaskinen, plockat lite i huset, handlat m.m. okej visserligen handlade jag bara lite snacks till kvällen men ändå. de fick bli lite godis, saft, (mjölk, fil, blodpudding till imorgon) och en påse chili cheez doodles. jag trodde ju dom nya succé ostbågarna skulle va inte så goda men markus trodde nått helt annat så de fick bli en sådan påse.
när vi kom hem för att provsmaka dom så visade det sig att smaken var riktigt god och inte alls så mesig som orginalet, men konsistenten var något helt annat! tog man flera i mun samtidigt var de som att tugga toy, precis som att dom skulle va gamla eller stått framme i flera veckor. jag kollade datumet men nä de va okej, dom går nämligen ut 29.07.2009 kl. 06:15 på pricken.
de står då på förpackningen att dom ska vara spröda och frasiga, de står även att om man inte är nöjd med dom så ska man skicka hela påsen och dess innehåll till OLW. jaa varför inte skicka dit en påse (och inte bara för att jag är såå fattig och inte har råd att köpa en ny, utan bara se vad dom gör för sina kunder),

idag är det exakt 2 veckor kvar tills jag flyger ner till cypern. 'skakigt'

jag förstår mig inte på melodifestivalen, eller jo de gör jag MEN varför gör dom så att dom bidragen som ska tävla mot varandra är antingen jätte bra eller helt skit, varför inte bara medvetet välja ut en bra å en lite sämre låt som ska tävla mot varandra. och jo jag vet att inte alla har samma musiksmak, men ändå. kan dom inte bara skicka iväg dom som har fått flest röster (efter FÖRSTA röstningen) till globen å inte ha massa dueller så man måste ringa in å rösta 5 000 000 gånger?! förstå hur arg jag blir.
nååja, är ändå ganska nöjd med bidragen som gick direkt till globen även om jag hade velat se star pilots bli en av dom. men ändå, opera, ja tack!
och när de gäller gruppen next 3 så tycker jag väl att de blev genast mkt bättre när Gonzalo Flores (du vet, han i lila) började sjunga...
å Sarah dawn finers uppträdande så förstår jag inte hur hon vågade stå på en sån dä plätt som for upp i luften. jag skulle nog själv inte våga, (höjdrädd som jag är) eller jo bara den skulle ha staket!.

och vad jag tyckte om gårdagens let's dance lyder...
ja, de va rätt att Carl-jan åkte ut. (visst är han ju super söt men de va ju också de där med dansen).
och varför göra så stor sak av vad de gäller Laila och Niclas? så speciellt är de ju inte. herregud låt dom va lite småkära.
de va allt för ikväll. nu ska jag gå sova med markus.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0