no är jak klad!

nu är allt bokat och klart! så skönt!
jag hittade äntligen en biljett till sthlm så dit flyger jag den 28de. och vidare till cypern den 30de! :)
de ska bli sååå skönt att äntligen få komma hem till min kära sambo! :)
sen får vi se när jag kommer hem nästa gång :)

idag har jag och syster stina vart och hälsat på hos farmor som bjöd på kaffe och massa gott fika :) hon blev såklart jätte glad och tyckte det var en trevlig överraskning.

nu är köket nästan klart där hemma, de kommer bli jätte bra och fint! :)

nu måste jag springa till soffan så jag inte missar halv åtta hos mig, de är ju såå bra! (tack vare helge)

ok.
xoxo<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha så du fastnade för programmet trots allt =D call me! <3

2009-12-23 @ 23:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0