god morgon

ja det är sant, jag är vaken!
sitter i sängen med hundarna och dricker mitt morgonkaffe och kollar på vakna med the voice där nalle knutsson är gästartist, fan va skön han är! :D
vaknade kl 06.30, låg å drog mig i ca 20 min, sen va de bara å hoppa upp!
pappa har just kört mamma och asta till kallax, dom är nämligen på väg till storstaden sthlm och uppsala :)

idag kommer steve hit för att börja fixa lite smått i vårt kök, spackla och så...
vi ska ju då alltså göra om typ hela köket så nu finns varken stol eller bord där, kylen står i datarummet, alla köksredskap och torrvaror står i stinas gamla rum som man nu knappt kommer in i, as-jobbigt!

nu ligger selma här brevid mig och gnäller, hon vill nämligen ha massage! :P

okej de var allt för nu?! :D

xoxo<3

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag kollade också på Nalle Knutsson :D Godmorgon <3

2009-12-10 @ 08:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0