29.12.09

hej. jag har haft jullov från skrivandet... de får man ta ibland.
men nu bara för att jag inte har skrivit på såå länge så måste jag ju meddela er om att julen har varit helt underbar :) det är så skönt att få vara nära familjen när man har varit borta så länge!
vi har spelat spel, kollat film, sjungit, bastat + slängt oss i snön, vart hemma hos gina flera gånger på fika och hos mommo. massa trevligt mys helt enkelt! :)

nu sitter jag hemma hos stina i sthlm och kollar på ugly betty medans hon lagar mat (fiskpinnar & mos) :) Mums

imorgon flyger jag vidare tillbaka till cypern och till min sambo :) äntligen :)
men visst kommer jag sakna er där hemma ;( helt klart!
nu mat :)

xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gott nytt år Amanda! Hoppas att du får en fin kväll och en bra början på det nya året :) kram från Sandra.

2009-12-31 @ 15:30:46
URL: http://sandrasandra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0