11.12.09

sitter och kollar idol-finalen. Grattis Erik!
å så bra dom är, båda två!! helt sjult!!!

igår blev jag och pappa vaccinerade, så idag har jag haft huvudvärk ca hela dagen! ;(   men nu är de bra igen :)
och om två veckor måste jag fa å ta min tredje och sista spruta för hepatit A och B... vi får väl se hur jag mår efter det :) för många sprutor kanske inte alltid är så bra!

å jag har ju mina planer på att lämna haparanda och sverige efter jul, innan nyår. men då kommer jag ju missa let's dance som typ är mitt favvo program ;( fö de börjar ju faktiskt den 8/01-2010 tror jag att det är.

nååja. nu kolla mer tv eller lägga mig i sängen å läsa eller nått :)

xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0