071209

hejhej :)
igår hade vi fin besök, nämligen isabelle, gina och lilla cornelia :)
vi fikade och drack (enligt mig) väldigt mkt kaffe...
här kommer lite bilder från det :)

               

     

eftersom jag stal lilla cornelia från hennes mamma så blev de inte så mkt foton på dom ;( 
utan mest foton på mig och lillen...
hon är ju så söt den där ungen!
våran lilla asta blev genast glad när hon såg att hon fått ev lekkamrat i lämplig storlek!
Å du vet gina att du och dina syskon/familj kan komma hit med eller utan henne näääär du vill!


vi får se om jag orkar skriva mer senare under dagen... om inte så hejdå och ha det bra alla!
xoxo<3




Kommentarer
Postat av: Ginaaa

Jo då :) . de är bara att du ringer när du inte har någe att göra :) vi kanske kan fara iväg å bowla i helg eller någe :)? vet du alls tiderna dit ?:)

2009-12-07 @ 15:22:29
URL: http://ginaaa.blogg.se/
Postat av: amanda

ja de hade vart jättekul! :)

nej jag vet tyvärr inga tider dit.

de är ju bara att du ringer mig om jag inte ringer dig :)

2009-12-07 @ 20:13:54
Postat av: Frida

Ååååå vilka fina bilder <3

2009-12-08 @ 00:56:37
Postat av: Jonna

jag vill ocksååååå få mysa o busa med cornelia!

2009-12-09 @ 12:29:37
URL: http://jonnas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0