ca 3 månader kvar...

...tills jag kommer hem!!!

i tisdags var det kära linns B-day, de firade vi med bubbel nere på ghetto bar! där vi hade ett bord reserverat när vi kom ;) vid ca kl 2-3 när ghetto stängde gick vi vidare till Q-club där de dansades hejvilt! :)

bilder på mig och födelsedagsbarnet...
     

 
jag och Pro nere på Q

jobbet rullar på allt är heeelt ok :) jag mår bra!
jag hade ju planer på köpa en hund, men så sa mamma att dom kan ha så mkt sjukdommar som vi inte har i sverige, så där sprack den idén.
nää!  nu ska jag sova! jag lovade ju mig själv att jag inte ens skulle starta datorn bara för att jag ska hinna sova fleeera timmar innan jag ska upp till stranden imon! 

älskar er där heMma!!!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken rolig bild med security + spiik :D

2009-08-14 @ 18:24:20
Postat av: Ginaaa

Den bilden diggade jag med =)

2009-08-15 @ 02:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0