mina planer

hejhej. tänkte bara meddela er om att mina planer är att bli halvt syppe på heltid. dvs komma tillbaka efter jul och bosätta mig här för en lite längre tid. blivit erbjuden jobb för vintern och nästa sommar som servitris. vi får väl se om de blir så... men nu vet ni de iaf :)
nu är vi inte så busy nåmer på jobbet. igår (lördag) hade vi bara 22 bord på hela kvällen! och idag 32 vilket är as lite. som mest har vi haft 69 på en kväll. :)
men värmen finns kvar än! så imon ska jag vakna upp kl 09.00 för kl 09.30 är de dags för mig, linn och cim att gå till poolbaren!!! ;)

nu ska jag kolla en film och sedan ta å sova lite :)

xoxo <3

Kommentarer
Postat av: nääää

detta är inte vad jag vill höra...

2009-08-31 @ 17:34:48
Postat av: stina

NEJ AMANDA! Detta är din plan: Du kommer till härliga Sverige i november som planerat. Och bosätter dig i Stockholm =)Här kan jag fixa jobb åt dig! PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

2009-08-31 @ 22:53:17
Postat av: Ginaaa

Lyssna på STINA ! :) :)

saknar ju dej du måste komma hit å HÄLSA PÅ !

NÄR kommer du Hem ?

tänkte att kan försöka fixa dopet så att du oxå får vara med :)

Pusssar & många kramar

2009-09-02 @ 17:21:24
Postat av: amanda

:) sötisar!

jag kommer väl hem nån gång i november de beror när dopet har tänkt va :) tänkte tyvärr inte va hemma så jätte länge ;( kanske 1 månad eller nått :) så far väl tillbaka hit innan nyår :O

:) puss på er <3

2009-09-03 @ 16:11:27
Postat av: Frida

Helst tycker jag förstås att du borde bo i Stockholm... men Cypern verkar inte så illa det heller :)

Du är väl i Happis över jul, hoppas jag.

Sen kommer jag DEFINITIVT och hälsar på dig! Du slipper inte undan ;)

Puss och kram :*

2009-09-03 @ 17:47:28
Postat av: amanda

bra frida! så ska de låta! =) jag måste ju bo här ända tills alla har vart och hälsat på mig här :)

puss puss

2009-09-04 @ 17:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0